Kızlarrr hamileliğim kürtajla sonlanmıştı. 12 eylülde kürtaj oldum. 35 gün sonra adet oldum normal bir şekilde ve dün tekrar hamile olduğumu öğrendimmm çok mutluyum sizinle paylaşmak istedim Rabbim tırnağına hasret bırakmasın isteyen herkese nasip etsin. Umarım sağlıkla büyütebilirim