guness23 Kızlar plesantam aşağıdaymış bi kere kan gelmişti progestan fitil verdi kullanıyorum 12+2 günlük hamileyim böyle bişey yaşayan var mı çok fazla ayakta durunca kasıklarım ağrıyor aşağıya baskı yapıyo ne yapmam gerekiyo doktorum pek bişey demedi
Handisss guness23 çok şükür iyi gidiyor… ama yatmaktan canım çok acımıştı ağlayacak kadar. Okadar kıpırdamadım annemle kayınvalidem dönüşümlü kaldılar
Ayazinannesi16 Ben 23.haftafayim hala aşağıda.iki hafta sonra kontrolum var doktor yeniden kontrol edecek.agir iş yapma,uzun süre ayakta kalma,yük kaldirma gibi uyarılarda bulundu doktor
Denizs16 Banada 25. Haftada tam yukarı çıkmamış dedi doktorum takipteyiz suan herhangi bir sıkıntı yaşamadım inşallah yukarı çıkar