Aslinuur genelde akşamları yiyorum. Şuan 28 haftaya giricem 20. Haftadan itibaren yemeye başladım. Bana iyi geliyor çok şükür. Orta boyda bir tane yavaş yavaş bitirip kalkıyorum 😅 çok fazla yağlı yemeklerde yeme sakın genelde lifli beslen sindirimi kolay olan besinler tüket. Umarım sana da faydası olur🤗