dasistmasist 20+0′a geldim kızlar. İlk gebeliğim ve hala bebek hareketini hiç hissedemedim. İster istemez bir tedirginlik başladı, kontrolüm de haftaya aslında ama tedirgin oldum sizce randevumu öne almalı mıyım?
guzelanne01_ dasistmasist 1 2 güne başlar🫣 bende oğlumu 20 haftamın sonunda hissettim Bir de heyecanla bekliyordum hissetmek için geçikince korktum çünkü kızım ilkti ve 16 haftamda hissettim…oğlum öyle olmadı kilomda kızımdakinden fazlaydı ama yağlanma oranı göbek bölgesinde olduğu için hissedememe normal
Sedefkitir12- dasistmasist bende ilk gebeliğim de 21 den snra hissetmeye başladım canım 2. Gebeliğim suan 16 da hissettim mesela
dasistmasist Ankara-58 ya böyle etraftan 17de şunu hissettim 18de bunu hissettim falan muhabbeti olunca gerildim bi
Hasret5506 Bende o haftalarda çok hissedemedim ki şuan 22 olcam hala net değil arada çok iyi 2. Gün tık yok ama siz bilirsiniz
guzelanne01_ dasistmasist evet canım ondan bana bizzat doktorum dedi ki doktorum docenti alanında çok iyi yani baştan savma söylemez