Bebekbeklrkn Kızlar eve olumsuz enerji verdiği doğrumu tabaklarda çatlak olması benimde var ama kıyamıyorum yeni modeller daha ama kenarları çıtlak mesela dinen doğrumu bilen varmı atılmalı mı?
Polenmom Bebekbeklrkn eve olumsuz enerji verdiği Bu tarz hurafelere hiç inanmam lakin görüntü ve sağlık açısından kullanmamayı tercih ederim ☺️
[silindi] Bebekbeklrkn olumsuz enerji verip vermediğini bilmiyorum ama kırık tabakta bardakta yemek içmek mekruh diye biliyorum
carpediemm1 Ben mekruh diye biliyorum sebebi de farkında olmadan kendimize zarar verme ihtimali olduğu için. Kullanmak doğru değilmiş ama dediğiniz gibi insan kıyamıyor işte