asell13 benimde bir arkadaşım ilk sezeryanını özel hastanede ikinciyi devlette yaptı arada dağlar kadar fark var diyor özeldeki çok az bi yer kesip dikişi öyle güzel atmış ki izi bile kalmamış zamanla devlette ki bi baştan bir başa kesti dedi her devlet yada özel bir değildir elbette ben de mecbur kalmadıkça normal doğum isteyen biriyim ama sezeryan olursam özel tercihim 🫠 doğum için mi demiştiniz o anşattığınızı bilemedim ama ben öyle anladım sanırım☺️