Bugün kabızlık yaşadım ve tuvalette zorlandım afedersiniz ıkınmamaya çalıştım ama mecburen bir kaç defa ıkındım rahatlamak için sonra tuvaletten çıkınca bebeğin olduğu bölgede sancı oldu geçti şimdi 15 dk dır yine ağrı var bebeğin olduğu bölgede bugün ultrasona girdim her şey normal dedi doktor güzel büyüyo dedi bir sorun olurmu acaba ya kanama leke vs yok 8.haftadayım