Umut_aras Kizlar ya böyle iğne batması gibi doktoruma sormalı miyim ayakta falan da kalmadım sağ taraf kasığımda bı ağrı var endişeleniyorum
esraa1717 Umut_aras bende 16.haftadayım şiddetli mi eğer şiddetli değilse normal arada benim de oluyor hatta doktora dedim kaşık ağrısı oluyor gerçi rahim büyüyor normaldir demi dedim aynen öyle dedi magnezyum verdi ama daha kullanmadım
esmaaykur bende 16 haftadamda yasadım doktorum kas agırısı dedi hareket halınde agrıyorsa magnezyum baslattı korkulucak birşey yok