Esrashshshssh bu işin tek çıkışı kendini cocuk olmak zorunda gibi düşünmekten geri durmak kardeşim. Hayata çocuksuz yaşayamam ya da mutlu olamam, yarım kalırım mantigi ile bakmamali. Elbette sağlık durumu varsa tedbir alınmalı ama hayatı da akışında yasamali. Bilmiyorum herkesin imtihani farklı farklı Allah bilir hayırlı olani dua etmekten başka care kalmiyor