Benimde 21+2 bugün detaylı ultrasonum vardı her şey yolunda çok şükür
Benim kızım olacak, şimdiden 10 kg aldım canım ne isterse yiyorum genel olarak hep tatlı şeyler aşerdim
Bel ve bacak ağrım var siyatik onu uzun zamandır çekiyorum onun dışında nefes darlığım var biraz çabuk yorulmaya başladım ama genel olarak çok iyiyim şükür