Pozitif doğum hikayemle geldim. Birçok kez yazdım. Doğuramıyorum diye 😀😀 40+2 için doktorumla konuştuk. Doktorumun normal doğuma çok inancı yoktu. Çünkü ne açılmam ne sancım vardı. Ama ben çok istiyordum. O zaman pazartesi gel suni sancı verelim ama boşuna acı çekersin sezeryan bence daha mantıklı dedi. Tabiki ben kabul etmedim☺️ 13 Kasım sabah 04:00 da hastaneye yatışım yapıldı. Suni sancıya başladık. İlk başta minik minik geliyor ooo dedim iyi. 1 saat geçti ebe kontrole geldi 1 parmak açıklık dedi. Nasıl mutluyum anlatamam size iyi dedim 1 saatte böyle olduysa açılmam olur. Meryem ana otunu attık suya hemen. Beklemeye başladık. Sancı gittikçe artıyordu. Sabah 8e kadar suni sancı verdiler. Açıkçası dayanılmayacak bağırtacak seviyede değildi. Meryem ana otu bir açıldı ağaç oldu resmen. Ama benim açılmam hala 1 parmaktı. Bu arada çocuğun hareketleri de çok yavaştı. Sabah 8de doktorum geldi. Baktı muayene etti. sancı çocuğu aksine geriye kaçırmıştı. Hareketler bak yavaş dedi. O gün de şansıma ameliyathane çok doluydu. Biz cumartesiden aldık sıra. Hoparlör açıktı kulağımla duydum. Ameliyathane ekibi sabah 8 ve akşam 4 den sonra boş demişti. 13.11.2023 güzel bir tarih ya sezaryen düşünenler o günü seçmiş şansıma. Doktorum çarşamba şehirdışına çıkacağı için ben pazartesiyi seçtim tarihle bir alakası yoktu yani. O cumartesi alayım dedi ben 2 gün 2 gündür belki normal doğururum diye pazartesiyi seçtim ☺️ doktorum ya şimdi ameliyathaneye gideceğiz yada 4-5 den önce alamayız acil bir durum olmadıkça dedi. Bende bekleyeceğim dedim. Doktorum gitti. Sonra eşimle konuştuk. Allah korusun çocuğa birşey olursa çok pişman oluruz inat etmeyelim dedik. Doktoru tekrar çağırttık ve sezaryana alındım. Belden aşağı uyuşturun dedim. Bari normal olmuyorsa da göreyim dedim. Sezaryandan hep çok korkuyordum. Çok zor dediler hep korkuttular. 9da girdim doğuma. 09:12 de oğlum kucağımdaydı. Ve en ilginci 2 tane dişiyle doğdu oğlum❤️ çok şükür korktuğum gibi zor olmadı sezaryan. 9 buçukta ameliyathaneden çıktım 11 de ayağa kalkıp yürümek istedim. İlk gün eşimle baş başa kaldık hastanede. Evet dikiş olayı biraz zorluyor hareketini ama o bebeği kucağına alma duygusu o kokusu o annelik içgüdüsü herşeyi unutturuyor. Ben 13.11.2023 09:12 de oğlumu kucağıma aldım. İsteyen, dileyen, doğumu bekleyen herkese Rabbim bu güzel duyguyu yaşatsın inşallah🤲🏻