3 yıldır evliyim.Tüp bebek için bir yerle görüşme yaptık.Önümüzdeki adet günümde eşim ve benim için istenilen tetkiklerle doktorun yanına gideceğiz.Eşimin sperm sorunundan dolayı tüp bebek ve başka alternatif bir yöntemimiz yok.Bugün kan tahlilini verdim ve sonucu paylaşıyorum.Tsh bende yüksek oluyor ve ilaçla tedavi olup düşürüyoruz senede 1.Hayatımda ilk defa Ağustostaki gibi düştü ve Dr, elindeki (25 mg ye düşürüp) ilaç kullanmaya devam et ilaç bitene kadar ya da şu an bırak çok düşmüş dedi.Çok şaşırdım bu kadar yükselmesi ve gözlü yükselmesi anormal değil mi sizce ?

