AsELinAnneSi__ Paniklianne Sağlıcakla kavuşun inşallah bizimde 11 gün oldu su gibi geçiyor Allah’ın izniyle 🤲
Sm135 Paniklianne sağlıkla kucağınıza alın inşallah🙏 hiç panik yapmayın benim düşündüğümden de çok çok kolay geçti. Umarım sizinde öyle olur
bbaby44 Paniklianne canım korkarak girmen tansiyon yüksekliğine sebep olur kendini rahatlat sürekli ben güçlüyüm deeee dua et. Zaten serzeryan kız korkma bi bakicaksık doğdu uyuşturcaklar nede olsaaa
AsELinAnneSi__ Paniklianne Yok yok korkak ben bile spinal yaptım herşeyi duydum gördüm misali Allah’ın izniyle 😇
22152215 Paniklianne bugün gelinimiz sezeryan oldu 4 saat sonra yürüdü aşırı pozitifti. Çıkarken bile gülerek çıktı. Müzik falan dinlemişler yarım saatte bitti. Bende sezeryan oldum. Bu kadar niye korkuluyor anlamıyorum. Çok kolay oluyor