Yarnecalp Kızlar ovulasyon koyu silik değil erken gebelik 1 negtatif 1 hayali 3 kaset test hayali çıktı kafam karıştı birde 2 gün önce 2 gün süren sadece peceteye gelen lekelenme yaşadım
Rozalii-67 Yarnecalp belki gebelik vardır ve lekelenme bebeğin yerleşme kanı da olabilir kan tahlili verdiniz mi
cerenyildirim Yarnecalp bende adetime 3 gün kala erken gebelik testi ile öğrenmiştim. Koyu iki çizgi çıkmıştı hemen kandan yaptır arkadaşımm :) inşallah vardır
Yarnecalp Rozalii-67 merhaba idrarda bişi yok ama doktoruma yazdım 19-21 Kasım arası yumurtlama gördüm pembe turuncu akıntım var doktor bu normal yerleşme olabilridedi progestan kullanıyorum gecikmenin 4.gunu 🤗
Yarnecalp cerenyildirim maalesef kimyasal geçirdim şimdi 17+4 haftalık gebeyim ve çok daha silik çizgi ile öğrendim 😌