Ankara-58 bugün başladı daha bende de normalde günde bir ölçtürüyordum normal çıkıyordu bugün bı baktık çıkmış hemen tansiyon aleti aldık takiplemek için valla ben de stres oldum zaten erken doğum riskim var 2 haftacik daha direnmeye çalışıyordum tansiyon işine canım aşırı sıkıldı gerçi idrar da kaçak yoksa yine tansiyon ilacı götürür de kaçak varsa sıkıntı.Gunduz bı belirtim yoktu akşam gözden ağrı girdi işte bı bakalım.Sizin yine 13/8 sınırda çıkmış iyi ona razıyım ben şuan çünkü