Japicann
Kızlar saç boyayan varmı aranızda ???
Bebekveben
11. Haftamdayım. Pek önerilmiyor bildiğim kadarıyla canım. O yüzden ben hamilelik döneminde boyatmam
Japicann
Ben kendim kuaförüm sakıncalı biliyorum az önce doktorumla da görüştük sordum 4 Aydan snra serbest diyor fakat dayanamıyorum ya kendimi çok bakımsız hissediyorum çok kötü oldum 😐😐