Lekelenme gebeliğin başlarında normal sayılsa da yinede göz ardı edilmemesi gereken ciddi bir durumdur.. ben yerleşme kanaması yaşamadım ama yaşayıp buraya yazan çok kişi var belki sizinde öyledir ama devam ediyorsa ve renginde kötülük varsa mutlaka doktorunuza bildirmelisiniz.. tavsiyem ağır kaldırmayın olabildiğince sık istirahat etmeye çalışın ve pozitif olun, çok geçmiş olsun 😊