Ayseecihangir Kızlar bugün doktora gittim 2800 dedi 37 haftalık sen minyonsun bence gelişim geriliği değil dedi yinede bi acaba oldum sizin bebeklerin kilosu kaç kilosu çok mu az sizce
sekerinannesi_ Ayseecihangir Bana 35te 2300 demişti. Sen minyonsun bebek de muhtemelen öyle doğar dedi. Çok takılmayın 🤗
Aysegul6178 Ayseecihangir bende 37+2 de gittim 2900 dedi haftasıyla uyumlu dedi doktor seninki de gayet normal
Tugbacan Ayseecihangir Benimde 36+0 bugun gittim 48 cm olmus 2634 gram olmus banada doktorum dediki karin cevresi geriligi 2 hafta geriden geliyo belki erkennden alip kuveze sokabiliriz dedi Bebegim iki haftada 4 cm buyumus 400 gram almis benimde moralim bozuldu acikcasi
ipekcim Ayseecihangir çokta minik değil. Bir hafta sadece fark var. Normal oda. 36 haftayken 2758 gr demişti doktorum. Cuma günü 37+5 randevum var. Bakalım ne kadar olmuş
Ayseecihangir sekerinannesi_ teşekkür ederim insan korkuyo yoksa bebek gelişmedi mi diye bide geç döllenme falan korktum bi
Ayseecihangir sekerinannesi_ şimdi kaç haftalıksınız ve kaç kilo bir de doktordan doktora farklı kilo cıkıyo onuda anlamış değilim 😂
sekerinannesi_ Ayseecihangir Benim de geç döllenme. Hatta 4 hafta kadar fark ediyor. İçinizi ferah tutun🙏🏻
Peraninannesisena Ayseecihangir bemim özelde 2900 devlette 2645 çıktı 😅 arada baya fark vae hangisine inancaz
Ebru-29 sekerinannesi_ 37. Haftaya gelindiğinde artık geç döllenme erken döllenme kavramı kalmıyor ki o hamileliğin ilk basinda baz alınıyor
Melike3406 35+5 günlüğüm bugün hastaneye gittim kontrole 2900 dedi kilosuna 48 cm sizce iyi mi doktor 1 hafta önde gidiyor dedi
sekerinannesi_ Melike3406 Benimki 35te 2300dü. Kilosu normal boyu 44 cm dedi. Bana minyonsun birazcık kısa olabilir dedi🤗
Melisct94 36+4 de benimde 2711 gr dı cumartesi tekrar gidicem pazarteside doğumum var tam 38 hafta olucam bana doktorum güzel 3.000 üstünde olucak kilosu iyi demişti minyon aileyiz biz biraz 🙊 oğlum 39+6 da 3585gr doğmuştu
Ayseecihangir gokcetugumm sanırım her doktor farklı yorumluyor bencede iyi kilosu ama sürekli zayıf zayıf diyince doktor korktum
Ayseecihangir Tugbacan haklısın canım insanın modu düşüyor inşallah güzel toparlar bebişin annesi 🥰🙏 benim aklıma oda takılıyor acaba benim bebegımınde mı karın cevresi geride doktor sagolsun bişey demiyo 🙄🤦🏻♀️
seizetheday Ayseecihangir bence kilosu iyi oğlum 40+6 da doğdu 3495 gramdı. Zaten son haftalar hep 250 300 gr arası alıyor
Mucizem14 Ayseecihangir Hic stres yapmayin her bebek ayni olmuyor her doktorda bir olmuyor ayni kiloya kimisi guzel derken kimisi az diyebiliyor yanilma paylarida var tabiki siz bebegin kilo alabilecegi seyleri tuketin gersini takmayin doguncada cok cabuk kilo aliyorlar saglikla kucaginiza alin insallah