Mervesrsy Senemikoo benim şu an 24+3 geçen hafta gitmem gerekiyordu ama işlerim çıktı bir türlü fırsat bulamadım 🙈 bu haftada şeker yüklemesine idrar kan tahlili falan istedi yine hastaneye gideceğim ne yapsam bilemedim ☺️
Cnuryasar Kızlar ben de 16+2 deyim herhangi bir ağrı yan etki vs oluyor mu? Biraz korkuyorum aşılardanda :(
_Hulya7106 Sirine06 ilk doz 20. Haftada oluyor sonra aşı kartı verılıyor sana zaten ordan takip edersin 2. Doz 24 de oluyor ben ilki oldum ikinci için zamanını bekliyorum :)