Merhaba kızlar 13 kasımda çatlatma iğnesi yaptrdm bugun 9. Gundu iğneden sonraki ve dayanamayıp test yaptım ama negatif çıktı. Sizce erken mi yaptım sonrasında pozitif olabilir mi ? Aranızda yaptıranlar varsa kaçıncı gün test yaptınız ve önce negatif çıkıp sonra pozitif olan var mı ? Şimdiden Teşekkür ederim 🌸