Gamzecanpolat Dnyaa56 Kelebek kanat çırpması gibi oluyor arada ama 20. Haftadan önce hareket olmaz dedi burdakiler bilemedim 😇
Kafiye34 Dnyaa56 bebişimi hissediyorum çok şükür ama arada karnım serleşitor kasılmalarım oluyor magnezyum içmem gerekiyormuş.iştahım yerine geldi baya iyi yemek yiyebiliyorum😂
Kafiye34 Dnyaa56 bide dataylı için perinatoloji bölümüne randevu buldunuzmu İstanbul da bakıtorum ama bulamıyorum
Dnyaa56 Gamzecanpolat benimde öyle gibi ama bende tam anlayamadım bebekmi yoksa bagırsak hareketlerimi
Halimeo Uzandigimda bir iki defa tekme hisediyorum ama daha yeni yeni atmaya başladı tekme sırt ağrısı mide yanması var sizde durum nasıl
Pembikka Gobis cikti canim hareketlerinide 1 haftadir hissediyorum minik minik bel agrisi cok zorluyor bu aralar beni sizlerdede oluyormu
Dnyaa56 Kafiye34 ben özele gidiyorum canım haftaya doktor kontrolüm var o zman randevu verir doktorum
Kafiye34 Dnyaa56 hmm anladım ben İstanbul çam sakura şehir hastanesi ne bakıyorum ondada randevu bulunmuyor mecbur kalırsam özele giderim artık
Umut_aras 17+4 sürekli kasık ağrısı var nedense hafif pıt pıt hissediyorum iki gündür göbeğim hafif çıktı 53 kiloydum 58 falan oldum