Kızlar merhaba. bu ay ve geçen ay hacamat yaptırdım. Geçen ay sırtıma ve bacaklarıma yaptık Bacaklardan kan çok az geldi. Eşim yoktu o zamanları değerlendiremedik. Bu ay kasık, göğüs kafesi, sırt, kafa ve bacaklara attık. Pco var 3 yıldır olmuyor maalesef bebeğimiz. Benim durumumda olup hacamattan fayda gören var mı acaba ?