gulcanak02_ aminehumamoms ben 33+5 te girmiştim ilk nst me normalde doktorum 32 den itibaren gerek duyarsa alıyormuş ben 30+5 te gittiğimde almamıştı ama sonraki kontrolde aldı
Humeyraa23 32 de gittim bende bişi demedi bende sormadım 34 de gel dedi 35 de gitcem çeker mi bilmem bende merak ediyorum
Aybarssmom_ 32de başlıyormuş bizim hastanede ben 30.haftada gitmiştim tekrar 34te çağırdı ama öncesinde 2 kere girdim ben şikayetlerimden dolayı
Ebrosko 2prenses_masal-oyku şiddetli karin kasik agrisi yasiyodum. Bide gene o hafta civarındaydi sanirim kasılmalar başlamıştı. O sebeple bağlandı. 2. Sefer de 27. Haftanın başındaydı. Yani bu hafta
Kukulikukuli12 aminehumamoms ilk bebeğimde 32 den itibaren alındım. Şimdi 2.ye hamileyim 37 de ilk girdim.