Karakuru Kızlaaar, haftaya doğum vaaar 40 hafta olmuş olacaz doğumdan 2 gün önce saç boyatmayı düşünüyorum 9 ay boyunca boyatmadım sarıydı rengim yine aynısına devaaam sizce bir şey olur mu? Aranızda böyle boyatan olmuşmuydu?
Anneadayiii__ Karakuru bu kadar süre beklemişsiniz bence biraz daha dayansanız bir şey olmaz kimyasal sonuçta organik boya tercih edecekseniz siz bilirsiniz
Karakuru Anneadayiii__ haklısınız ama doğum olacağı için kendimi bakımlı hissedip güzel gözükmem istedim nedense organik bitkisel boya yapıyor kuaforüm aslında tekrar bir emin olmak için sorayım ama
Anneadayiii__ Karakuru anladım evet hamilikte 3. Aydan sonra sakıncalı değil diyor doktorlar ama beklemişsiniz ya baya ondan beklersiniz belki diye söyledim ben yine karar sizin 🌸
Anneadayiii__ Karakuru bu arada Rabbim zaten size annelik güzelliği vermiştir hayırlısı ile kucağınıza alın evladınızı 🌸