Fatmadali şimdi tatlım ben kullandım şöyle oluyor , bu testlerini yapmaya devam et o iki çizgide net bir şekilde koyu çıkana kadar yapmaya devam et koyu gördüğün gün yumurtlama günündür mutlaka değerlendir , daha sonra testi yapmaya devam et bu çok belirgin olan çizgi testi yapmaya başladığın günler gibi silikleşmeye başlayacak ve bizim asıl beklediğim gün yani çatlama günü kesinlikle değerlendiriyoruz bu yumurtlama ve çatlama gününü daha sonra testi yapmayı bırakabilirsin 🌸 mesela ben reglim bittikten tam 7 gün sonra yumurtlama gördüm iki gün daha devam etti ve dün de çatlama gördüm değerlendirdim ve bıraktım şimdi 14 gün beklemede sıra 🧡 inşallah hepimiz güzel haberlerle geliriz 🧡 ayriyeten instagramda minnakkurabiyeler diye bir sayfa var ben her şeyi burdan öğrendim kesinlikle takip et açıklıyor zaten öne çıkanlarda her şeyi soru sorduğunda da cevaplıyor