Herkese selam 35 haftaya girdik çok şükür ve başından beri hiç vitamin vermedi doktorum kan ilacı ( gynoFeron) ve magnezyum ilacı (Magosit) içiyorum herkes vitamin içmememe ilginç karşılıyor bende biraz kafaya taktım açıkçası sizce önemli mi benim gibi içmeyen var mı ?