Elfmstfa söylediğiniz hastalıkların etkilerini bilmiyorum. Fakat dediğim gibi rahim büyüme evresinde olduğu için o agrilar olabilir. Hep oluyo yani. Yada gaz sancısı olabilir. Ayakları sıcak tutup bi kaç gün yediklerinize de dikkat edin istirahat edin bide eğer çalışan biri değilseniz. Hareketlerinizi azaltın dinlenince fark ediyo mu bakın. Gene geçmezse acilden yada hekimden bi idrar yoluna baktirin.