Zuzuu1 Benim 2 tüpümde tıkalıydı ilaçlı işlem yapıldı ilk olarak baymadan yapıldı (devlette baymıyorlarmış) o nedenle alttan ilaçlı suyu bir verdi kasığımda hissettim ağrıyı ve bağırmaya başladım. Doğum sancısı nasıldır bilmiyorum ama sana şöyle tarif edeyim; adet sancısının 10 katı bir ağrı düşün kasığında öyle bir ağrı oldu ve ben dayanamadım ağlamaya başladım. Öyle olunca yarıda bıraktılar. Dediki bir tanesini açtık diğerini henüz açamadım eğer dayanırım dersen açayım dedi. Yok dayanamam dedim. Her neyse benim diğer tüp hala tıkalı olunca doktor tedaviye başlayamadı. Diğeri de mutlaka açılması gerekiyor dedi ve beni radyolojik görüntüleme servisine yönlendirdi bu defa ( ilk yapılan işlemden daha farklı bir bölüm burası) ( damarı tıkanan hastalar olur ya anjiyo gibi açarlar damarı heh işte o bölüme yönlendirdi doktor beni) ikinci tüpüm burada açıldı. Bu işlemde ağrısız oldu alttan tel gibi bir şey ile girdiler yavaş yavaş yaptılar ve hiç acı hissetmedim orayı yıkadılar falan ve ikinci tüpümde bu şekilde açıldı. Demem o ki ilk işlemde bana antibiyotik verilmedi ama yapılan ikinci işlemde 3 gün kullanmam için antibiyotik verilmişti. O nedenle sordum yapılan işleme göre değişiyor diye. İlk işlemde basınçlı ilaç veriyorlar alttan ama anlattığım ikinci işlemde bildiğin tıkalı damar açar gibi işlem yaptılar bana