Kızlar merhaba çok fazla post actigimin farkındayım ama sanki sancım geliyor gibi hissediyorum ya da psikolojik de olabilir bilmiyorum ama doğumun kolay olması için okunacak sure-dua illaki vardır ve bebeğin Allah’ın izniyle sağ salim sağlıkla gelmesi için de sizce ne okuyayım iyi bilgiye sahip olan vardır bence