Yarendemir_q 37+5 oldum. Dün gece ishal oldum o kadar halsizim ki hala devam ediyor. Kolumu kaldıracak halim yok gözlerim kapanıyor. Doğum belirtisi olabilir mi kasılmalarım var ama kısa sürüyor
Esracmmm Yarendemir_q yok sanmıyorum ishal olduysan yediğin içtiğin bişey olabilir halsiz olmazsın doğum belirtisi değil büyük ihtimal biraz salgın var
Esracmmm Yarendemir_q sıcak çikolata yağlı bişey ya da seni ishal edebilecek başka bişey yani halsiz bırakan odur çünkü doğum başlasa daha enerjik olursunuz diyorlar benim de sadece kasılmalarım çok var