Sareee Merhaba kızlar 39+3 oldum iki gecedir mide bulantısı ve bi bas ağrısı var sizce dogum belirtisi mi
Sareee @"neanladinyurdagul bnde başka hiç belirti yok sadece gece yatınca bi mide bulantısı var iki gündür acaba dogum yaklaşıyo o yüzden mi cuma kontrol var bakalım
Sareee @"Rsahbaz benimde ilk doğumunda oldu sancı geldikçe bunda şuan olunca merak ettim başına boyke bisi gelen var mı diye