Nurgul42 hayır canım bu kadar küçükken görülmez. Sen bu süreçte olumlu düşün. Beta baktırcaksın başka yapabileceğin bir şey yok. Betan düzenli yükselirse sağlıklı bir gebeliktir. Düşerse kimyasal, bir değerde sabit kalırsa ektopik olma ihtimali oluyor. Sen olumlu düşün. Bir iki gün sonra kan ver değerin yükseldiyse bir hafta sonra tekrar git. Beta 3000 civarı olunca ultrasonda kese görülür.