Premsesko Delidolu Ya ben inan 4 doktora sordum 3 tanesi sancı dedi ama ilaç vermedi diğeri bebek gövde hareketi dedi bende bilmiyorum. Senin günde 10 kez filan oluyor mu
Premsesko Delidolu Daha önce düşük tehlikem oldu o yüzden sık gittim şimdi de doktor 2 hafta sonra gel dedi. Genelde 2 hafta içinde bir ağrım filan oluyor ya 😣
YuvarlanamayanPaanda Delidolu ahh canımı alıyor heleki brn kuluç kırdırmaya alışkın biriydim her akşam eşim masaj yapmazsa yatamıyorum 31+3 olduk dahada artmaya başladı
Premsesko Delidolu En beni endişelendiren bu sertleşmeler. Ve bende 5 haftadır var. Birde bebek ağırlaştı diye mi bilmiyorum kasıklarımda basınç var. Şeker de çıktı. Sen baktırdın mı şekere