Hanımlar merhabalar. 38+4 haftalık hamileyim sabahtan bu yana bebek sağ tarafa baskı yapıyor oraya toplandıkça canım çok yanıyor doğum mu yakın bu kasılmamı çok merak ediyorum ilk gebeliğim sabahtan bu yana 20 kez olmuştur. Bu durumu yaşayanlar varmı? Bu arada pazartesi kontrolüm vardı bebek çapraz duruyor henüz baş üstü değil dedi doktorum. Döndüğü anlışılıyormu?