Arkadaşlar bende gebe kalmadan öncede vardı arada anüs bölgem kaşınıyordu basur kremi suruyodum geçiriyordu ara ara oluyo her zamn değil bend3 tahriş oluyo pişik faln zannedip krm suruyordum sonra basur mu dedim krem alıp sürmeye basaldim faln bugun oğlum da kaşınıyorum dedi tüm gün kasindi pişik kremi sürdüm faln bend3 derin Bi düşündüm bugün bende kasiniyordum acaba kıl kurdumu vat da kaşınıyorum oğluma da bend3n mi bulaştı elle bulaşan bsymis ya araştırdım ne bilim olur mu bilemedim benimki kremi sürünce geçiyordu normal krm suruncede Bi 2 saat kasinmayop tekrarliyodu basur kremi sürünce tümden geciyo da anlamadım kurtmu basurmu var sizinde başınıza geldimi huc 4 aya girdim