Kızlar merhaba 27+6 haftalık hamileyim. Kan uyuşmazlığı olanların 28. haftada vurulması gereken anti-d aşısı varmış. Devletteki doktorum vurdurmalısın diyor, ozeldeki doğumdan sonra da vurdurabilirsin şuan bir önemi yok diyor. Benimle aynı durumda olan anneler var mı? Siz ne yaptınız? Ayrıca aşının fiyatı nedir devlet karşılıyor mu?