Azsade Kızlar 38+1 . Haftamdayım bebeğim 3.800 müş doktor beklemeyelim yarın suni sancıyla doğumu başlatalım dedi . Kasılma nişan sancı hiçbir şey yok . İkinci doğumum birincisi kendi sancımla olmuştu . Biraz moral verin çok mu zor
Hazalaskin Azsade kilo doğru olmuyor ki her zaman daha az da olabilir kilosu bence bebeğin kendi gelmek istemeden müsade etme
monarosamommy Azsade Aslında vaktiniz var .Kilosu 3800 diyemi doğurmanızı istiyor 40 haftaya kadar daha faazla kilo alir normal doğum olmaz diyemi.? neden hemen doğurmanızı istiyorki doktor .? anlamadım Sağlık sorunu yok ise 40′ haftaya kadar bekleyebilir aslında ama sağlıkla hayırlısıyla kucağınıza alın 🤲🏻
badem1 Azsade kilosu arttıkça doğumda riskli oluyor bence normal yani genelde 4un üzerine zaten çıkmıyor doktorlar ve doktorunuza güveniyorsanız kafanızı karıştırmayın bence sizinde bebeğinizin de sağlığı çok önemli
Dodomom Azsade Benim birinci 4200 . İkinci sezaryan oldu 3700 keşke hastaneye gitmeden evde bekleseydim suni sanci verdiler birde sormadan berbat birşeydi
Hazalaskin Azsade evet işte i yüzden dedim belki doğru değilse boşa erkenden başlatmış olacak doğumu kendi sancinla başlar belki