TerapistAnne Kızlar bebek çok aşağıda bu akşam nerdeyse vajinaya yakın sancı vs yok bebeğim pıt pıt atıyor saniyede bir normal mi bu
liyaveannesi TerapistAnne Aynen ben de 20 haftalık hamileyim. 18.haftadan beri çok altta pıt pıt hissediyorum. Bazen kasıkta bazen resmen vajinamın üst kısmında atıyor
Cerenbelis1 TerapistAnne belki bebek doğum pozisyonu almış olabilir bu haftalarda dönüyorlar baş aşağıda oluyo
Ayseglkrlkk Arzuanne bende 28 ara sıra çok derinden hissediyorum kaşığıma baskı yapıp acıtıyor hatta hemen uzanıyorum ayaklarımın altına yastık koyuyorum bi süre sonra düzeliyor