Ozlemm28 Ranam2013 bende 28 haftaligim ve dedigin gibi vucudum kasiniyor 1 haftadir doktora gidiyorum karaciğer enzimleri yukselmis o yuzden vucut kasiniyormus gastroenterelojiye git dedi gittim safra asidi testi istedi ve oda yuksek çıktı bu yuzden vucudum kasiniyor sende doktora gitmelisin cok buyuk bir ihtimal sende bu yuzden kasiniyosun
Sseymaugurr Ranam2013 benim 20 haftalıkken başladı su anda 25 im geceleri uyuyamayıp serum yedıgım zamanlar oldu cıldıyeye gıttım kremler etkı etmeyınce ılac verdi kendı doktorumun kontrolunde ılacı kullanıyorum mecburen cunku ellerım ayaklarım yara oldu cok zor bır durum Allah yardımcımız olsun Ayrıca karaciğerlerimde bişe cıkmadı tekrar baktır dedı doktor uc hafta sonra bı daha bakılcak
Ranam2013 Ozlemm28 peki bebeği etkileyen bişey varmiyms cnm Benden de aclik safra asidi testi istediler. Gündüz çok aşırı değil ama gece olunca kaşıntı beni bitiriyor.heryerim kabardi yara oldu nokta nokta
Ozlemm28 Ranam2013 bebegi etkileyen bir sey yok ama internetten okudugum kadariyla cok fazla yukselirse etkileyedebilir o yuzden takip edilmesi gerekn bir durum
Ranam2013 Sseymaugurr gebelik koleztaz diye bir rahatsızlık varmış onla aynı degldir inşallah kasintimiz
Sseymaugurr Ranam2013 benim başta kabarmaydı sonradan kabarıklar gitti yaraya dönüştü hamilelikte olanla aynı olmadıgını o son aylarda göründüğünü ama hamileliğin tetiklediğini söyledi öyle ya da böyle hayfırlısıyla gecirelim su süreci saglıkla kavusalım bebeklerımıze ❤️ Bebeğe zararı yokmus özellikle sordum ayrıca
Ranam2013 Kızlar kasintinin bebeğe zararı yokmuş öyle ogrendm. Doğumdan sonra geçecek dedi doktor. Şimdi ekstra ilç falan kullanma dayan dedi. Bide dün gece yatmadan duşa girip koca bı bardak süt içip yattım rahatlattı . Sizede tavsiyem . Psikolojik olarak kendinizi buna adapte edin 😘 rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin insallah