Elifff7272 Kızlar cumartesi günü kalp atışını çok çok derinden duyduk yarın gidicem duyar mıyım sizce
Edaemkl Elifff7272 yeni yeni oluştuğu için normal o haftalarda birdaha ki kontrolde çok net duyarsınız ❤️
ArelinAnnesi1 Elifff7272 en net 7 den sonra duyuluyor bildiğim kadarıyla bende gittim 5 haftalıkken 2 hafta sonra gel kalp atışı için dedi p.tesi gideceğim inşallah
Edaemkl Elifff7272 bende 6+1 de duymuştum şuan 9 haftalık olduk çok şükür Bir kaç gün erken veya geçten birsey olmuyor
Edaemkl Elifff7272 normal canim o haftalar bende ded olmuştum şuan bile oluyor çünkü rahmin büyüyor kanaman olmadığı sürece korkma
Elifff7272 Edaemkl sanki hep içim de korku var bebeğe bişey oldu diye önceden bi kaybım var ondan korkuyorum
Edaemkl Elifff7272 inşallah birsey olmaz canım bende hep bir korkuyla yaşıyorum Allahını izniyle bebeklerimjze kavuşalım güzel düşünelim güzel şeyler olsun inşallah