Kızlar 31+3 um suanda 2 gündür suratımın şişliği inmiyor 2 günde tartıya 1 kg eklendi heryerim uyuşuk gibi benim gibi olan varmı yada çaresini bilen 27 kasımda gidicem doktoruma toparlanmam lazım evde arkasında gezdıgım bir çocuk daha var acaba yediklerim yüzünden mi oluyor ayrıca 3 gündür kabızlık çekiyorum asla tuvalete çakamıyorum Buda etkiliyormudur?