Erva18 bende de silik çıkmıştı bıraz belirgindi adet döngüme göre tam bugun 8 haftalığım dün doktora gittik kese var fakat bebek gözükmedi yarında alttan bekıcaklar doktor geç döllenmiş olabılır dedı haftasına göre küçük dedı ne ile karşılaşıcam bakalım boş gebelikmi yoksa bebekmi 🥺