Hilalcikkk Arkadaşlar sağ ve düz yatmak yasak biliyorsunuz bize sola yatınca da çarpıntım oluyor sanki ağzıma geliyor bütün kalbim ne yapacağım bilmiyorum
Egemoms1303 Hilalcikkk valla bende de öyle maalesef bir süre sonra sağa yatıyorum, yoksa kalbim duracak gibi oluyor 🥺
Ozr42 Hilalcikkk ben farkında olmadan düz yattığım zamanlar oluyor . Hiç bi sorun yaşamıyorum. Sağada yatıyorum çünkü sola uzun süre yatınca nefes darlığı çekiyorum. Kalbe baskı olduğu için genelde sola yatmaya çalışıyorum ama farkında olmadan düz yattığım zamanlarda çok .
Minikmucizelere Hilalcikkk ay bende tam 31+5im suan ayni seyi yasiyorum sizin gecti mi acaba ne kadar surdu yada doktorunuza soylediniz mi bi sey dedi mi
Egemoms1303 Hilalcikkk ben doktoruma sormuştum 120 çıkıyordu hep normal hamilelik sürecinde demisti ama etkiliyor insanı
Hilalcikkk Minikmucizelere doktora birşey demedim herkes bundan yakınıyor burda demekki normal sola yatmıyorum artık