MOMTHEMOM canim ben 6+0 da duyamadım ama doktorum vajinal muayene yapıyor gördük kalp atisini ekranda ama yavrum duyuramamisti çok küçük olduğu icin.7+0 da duyduk çok şükür.insallah sende duyarsın canım ilk muayenende.ben 7. Haftaya kadar normal diye biliyorum dediğim gibi karından olmazsa vajinal muayene iste Canım