Selam arkadaşlar,
Gebelik şekeri durumunda nasıl bir beslenme tarzımız olmalı, doktorum bana bugün suyumun biraz fazla olduğunu söyledi.
Bugüne kadar hep dondurma, jelibon, kek, pasta, kilolarca meyve yemiştim doya doya. Artık dikkat etmek şart. Bana doktor yoğurt ceviz ye ara öğünlerde dedi, meyve direkt şeker dedi.
Gebelik şekeri olan arkadaşlarım nasıl besleniyorsunuz yorum olarak yazar mısınız, birbirimizden öğrenelim.