Eflosunannesi 24 haftalık gebeyim yürüdüğüm zaman bebeğim vajina bölgeme ağrı yapıyor her yürüdüğümde hemde. Doktor bebeğin aşağıda olmadığını söyledi ama ben çektiğim ağrıyı sızıyı biliyorum bunu yaşayan oldu mu doktorundan herhangi cevap alan ?
EvrimAnac Eflosunannesi 32.haftadayım benimde 4 gündür bu şekilde ağrılarım var doktora gittiğimde soracağım
Parsmommy Eflosunannesi doktor aşağıda olsa zaten ultrasonda görür ve söyler böyle birşeyi neden söylemesin ki ? Aynı haftadayiz bendede yorulunca ve yürüyünce oluyor ara ara sonra geçiyor
HacerEnfal Eflosunannesi 36 haftaligim 32 den beri çekiyorum o ağrıyı ama benim bebek aşağı döndüğü için ağrıyor sizin enfeksiyon olabilir enfeksiyon ilerlediyse bele ve kasiklara vurur ağrısı enfeksiyon yoksa gün içinde fazla yorulmussunuzdur doktor aşağıya dönmemiş dediyse doğrudur bunun için doktor degistirmenize gerek yok bence ne görüyorsa onu söyler
Eflosunannesi EvrimAnac gittiğinizde beni de bilgilendirir misiniz kendi doktorum aşağıda değil deyip duruyor sebebini merak ediyorum doktor değiştirmek zorunda kalacağım yoksa
EvrimAnac Eflosunannesi tabi söylerim öncesinde çok rahat yürüyüş yapıyordum şimdi oturup kalktığım an bile baskı oluyor bende bebek ters döndüğü için duymuştum ama bilemedim 🤷♀️ 24.haftalarda bu durum yoktu mesela bende 26.haftadan bugüne denk bel ağrılarım var
Parsmommy Eflosunannesi kendiniz aşağıda deyip durmussunuz hanımefendi iki yorumunuzdada var ben kafamdan tahmin yürütüp yazmadım yani
Eflosunannesi EvrimAnac benim de bel ağrısı regl ağrısı gibi ağrım var çoğu zaman ve yürüdüğüm an ağrı o kadar çok oluyor ki gözümden yaş geliyor anlayamadım
Eflosunannesi Parsmommy aşağıda demedim zaten. Baskı yapıyor dedim çektiğim ağrının yalan olmayacağına göre aşağıda hissetmesem zaten neden sorayım ?
Eflosunannesi dolunay__ o bende de var anlamış değilim bu ağrılar için benim çok erken bebek çokta aşağıda olmamasına rağmen gerçekten size bolca sabır diliyorum 🥹🥹🥹
Eflosunannesi Parsmommy Hanımefendi dikkatli okuyun aşağıda değil dedi demişim aşağıda hissettiğimi söylemişim sanırım anlamadınız 😂 aşağıda olmadığını bende biliyorum yürürken aşağıda hissediyorum demişim daha nasıl anlatabilirim yada herneyse yorum yapmasanız da olur teşekkürler 🫣🤭
Eflosunannesi dolunay__ kilosu boyu 1 hafta önde şükür ama daha doğuma çok var tabiki inşallah sabırsız olmazlar 🥹🥹🥹
Eflosunannesi HacerEnfal kaç defa sormama rağmen aşağıda değil deyip gönderdi ama işte ne test istedi iltihap için ne başka birşey anlamlandıramıyorum