Uykusuzana92 Kızlar gözlerimde ödem var ve göz içi iğne önerdi doktor olan var mı olumlu sonuç alan var mı işlem acılı ve ağrılı mı bilgisi olan yazabilir mi ?
Yorgunanne63 Benim de göz kanalımin tıkalı olduğunu soyledi iğneden bahsetti nasıl bişey olduğu hakkinda bı fikrim yok şimdilik kalsın dedim
Kubrasert Benim de kanama vardı bende oldum iğne canim hiç korktuğun gibi değil bende çok korktum başta ama hiç öyle.olmadi uyusturuyorlar zaten o an canim acı hissetmiyorsun o gün batma gibi oluyor gözünde ertesi gün hicbirsey olmamis gibi devam ediyorsun