xxR4bia valla ilk üç ay kullanmıştım doktor vermişti galiba ne zaman kesti bilmem . Bazıları başından beri kullananlar var yada ortasından bu yana senin kaç haftalık biz 31+1 olduk hemde bebeğe kilo aldırıyor. Doktoruma danıştım kullan dedi ama decavitte aynı vitaminler var sadece OMEGA yok onu biraktim bunu iciyorum