Yozgee İyi akşamlar kızlar postlarda daha önce açılmıştı ama takip edemedim sanırım Grip için doktorunuz ne önerdi sizlere ??
Gamzeramo Yozgee ihlamur nanelimom ve elma kaynatip suyunu ictim düzeldim ama bi kaç gündür gene basladi bunlar harici bisey icme dedi doktor malum ilacta kullanamiyoruz
Nur5516 Bekleyim bende grip oldum gözlerim burnum akıyor çok kötüyüm 🥹ıhlamur kuşburnu içiyorum ama değişen bir şey yok
Tatar59 Nur5516 nezle için Bilaxten hap kullanabiliyor hamileler. 2 3 günde bitiyor nezle tamamen. Grip için malesef dinlenme çay ve sabır başka çare yok 🤦
eminebzkrtt Yozgee doktorunuza sorarak içebilirsiniz benim doktorum nane limon, papatya ve ıhlamur önermişti
MelteM2cck Aile hekimine yada kendi kadın doğum doktorunuza görünün hanımlar. Doktorunuz onermedikce bitki çayı içmeyin. Bana doktorum hic bir bitki çayı önermedi. Ama kanda enfeksiyon çıktı ateş öksürük mahvetti beni. 20 gün Antibiyotik kullanmam gerekti. Enfeksiyonun kandan doğru bebeğe sıçrama ihtimali vardı. E bu arada öksürük burun tıkanıklığı da vardı. Bebek oksijensiz kalmış. Nebulizatör makinesi ile hava aldım akşam sabah. O şekilde iyilesebildim. Hamilesiniz aman aklınıza göre iş yapmayın. Çok geçmiş olsun
Yozgee Tatar59 Fena üşütmüşüm ya vucudumdan resmen soğuk çıkıyor .. Redexon c vitamini burun spreyi fln yazmış doktor Bunlar da ne kdr düzeltrse artık
Tatar59 Ihlamur, nane, limon, tarçın, birer dilim elma ve ayva kaynatın. Saf bal ile karıştırıp için her gün bir fincan. Boğaz ağrısına birebir. Halsizlik öksürük vs zamanla gecicek heralde iki haftadır bekliyorum bitmesini 😅
Yozgee Gamzeramo Haliyle hepimiz korkuyoruz bebeğe birşey olacak diye 🥹 Nane limon deneyebilirim en azından
Tatar59 Nur5516 Sağlık ocağı doktorunuza yazdırabilirsiniz. Gidip alabiliyorsunuz harici veriyor eczane ama içiniz rahat etsin isterseniz sorun. Ben de acile gidip sordum doktora kullanabilecegimi biliyordum ama içim rahat etsin istedim. O da kullanabilirsin dedi. Gebelik kategorisi B olan bir ilaç çünkü.