Mia0121 Seldahilal bebe yağı vazelin badem yağı değişimli kullanıyorum ama malesef yinede çatlağım oldu vücut yapımda var malesef ne kullansamda boş 🙄
Aminealeyna Seldahilal normal nemlendirici krem kullanıyorum canim ilk jizimdada oyle yapmistim hic catlagim olmadi bunda yine nemlendirici suruyorum
Parsmommy Seldahilal hipp krem + hipp yağ öneririm . Buna ek biooil başladım bugün 24+3 henüz çatlak yok
e_blue_sky_a Çatlağım yok kullanmıyorum diyenler olmuş da çatlak kilo alınca değil, kiloyu verince olur. Yani doğum sonrası ortaya çıkar. Lierac alın siz
Liyamm1 Seldahilal bu catlak kremi veya yagi ne zaman baslamaliyiz? Bende onun ozel yag’i var ama daha baslamadim 😅